środa, 7 maja 2014

:(

Hej wszystkim. Mam złą wiadomość :( Nie wiem co się stało, ale zniknęło opowiadanie z JBFF+ i nie mam jak dalej tłumaczyć kolejnych rozdziałów :(( Wczoraj popołudniu jakoś około 14 jeszcze wszystko było okej, a jak chciałam już wieczorem przetłumaczyć dla was 3 rozdział to wyskoczyła mi odmowa dostępu. Nie mam pojęcia czy opowiadanie zostanie jeszcze raz wstawione czy nie. Nie mam niestety żadnego kontaktu do autorki. Nawet próbowałam znaleźć jej konto na JBFF+ żeby może jakoś tam się z nią skontaktować,ale niestety nie znalazłam :( Także jak na razie zawieszam te tłumaczenie. Jeśli nie zostanie ponownie wrzucone po angielsku do końca następnego tygodnia to może wezmę się za tłumaczenie jeszcze innego lub bardziej skupię się na Irreplaceable :) Ewentualnie dam dla was zdecydować: tłumaczyć jeszcze jedno opowiadanie czy zostać tylko przy Irreplaceable ? Piszcie co wolicie w komentarzach :)



+ Jak wchodzę na oryginał tego opowiadania mam coś takiego(kliknijcie na obrazek, żeby zdjęcie było większe):


3 komentarze:

  1. zdecydowanie, żebyś zaczęła tłumaczyć jeszcze jedno opowiadanie :)
    @magda_nivanne

    OdpowiedzUsuń
  2. Z moim tlumaczenie tez tak bylo. Wydaje mi sie ze oni poprostu sprawdzaja zawrtosc jbff+ albo autorka zablokowal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia dlaczego nie ma nagle tego opowiadania no ale cóż nie będę czekać w wieczność na to żeby było znowu na jbff+ :)

      Usuń